Wäh ? ;s

Sho ;)
Sitter här och bara tråkar ..
Yess .. SKIT tråkigt har jag ..
 ...

Jag har sett en sak när jag loggade in på msp .. ;OO
JAG HADE INGA KLÄDER! asså på mej .. Det kanske bara dampade med asså sen när jag ville ta på mej kläder igen ..  ! Såå .. kunde jag inte ! Heeeeeelt sjukt konstigt :s
Många säger att jag kan blivit hackad, men liksom .. Okeeeyy ? :o Andra säger att man får tillbaka dom snart .. Asså att det först var någon som köpte min look, sen vart det lite konstigt på msp så den som köpte looken av mej fick den gratis ! omg .. ! Herregud!
Aaaa .. Okej .. Det där kan vara sant med liksom .. Folk kan ju tro att jag är skit konstig som går omkring med bara skor och shorts ! haha .. Not fun .. (;
Så, Tro INTE att jag är sådär konstig som jag sa .. ;'DD
& en sak till ... Ni får sjäälvklart, köpa mina lookar .. Men inte just nu, ok ? ;d
Känns lite sådär men ..
Sen är internet lite sne .. Guuud så bra allt blev .. Verkligen -.-
Och bara för jag skrev att internet var sne behöver ju inte nu tro att jag är VÄRSTA stoora data-nörden som döör om inte internet fungerar riktigt ;o
Ojojoj, nu har jag skrivit mycket, haha .. !
Men det behövs eftersom ingen av Elliiz eller Jag har bloggat på nåra dar .. (;
Hoppas ni fåre bra då .. (:
pusshej :*



Sådär såg jag ut ? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0