Svar från Frågetimen - Jonnas svar:)

Som sagt, Elliiz svar från er kommer senare :)

Fjörtizz om Frågetime :)
Favvolåtar?
Favvomat?
Idol?

De va nog allt! (:
Hejdå ^^

Svar:
Jag har super många favvo - låtar .. Men en av dom är nog ' Give me everything '
Min favvomat är nog grillat;)
Hmmmm, Jag har massor idoler :D Några är .. Bruno Mars, Pitbull , Eminem , Mohommbi .. Aaa ! Måånga mera :)



Bella_swan01 ;)  
om Frågetime :)

Hur gamla är ni?
Vilken photoshop använder ni?
PÅ vilket sätt känner ni varandra?
Vad heter ni?

Vra allt för mig då// Bella

Svar:

Jag kan säga att jag är ganska nära 12-13 :)
Det kan Elliiz svara på när hon svarar, Men jag använder Pixlr.com, det är nästan preciis som photoshop fast det är en hemsida:)
Jag och Elliiz lärde känna varandra genom mSp x'DD
Jag vill inte säga vad jag heter, tyvär:(


Emelie_!
om Frågetime :)

Hallojjsan, vad heter ni IRL? :D
kan man få se bild på er IRL? :O

// kramiis Emzan :D<3


Svar:
Hejj Sötnos:)
Som jag sa nyss, Jag vill inte svara på dä .. :D
Haha, det kanske du får ! :) Om jag ska lägga ut någon ska det vara väldigt redigerad :)



Jennistar
om Frågetime :):

Vad heter ni irl?
Hur gamla är ni irl?
Vad tycker ni om min blogg?
Vad tycker ni om mig? XD

Hejdå? Nä skämta, men hejdå! ;D <3

Svar:
Heejj Hjärtat ;*
Haha, jag ville ju inte säga det<3
Som jag skrev i det andra svaret :*
Jag tycker den är superduper ! Min dröm är att få en blogg som du :)
& Jag tycker du är underbar, älskar dej :))<3



Parisa
om Frågetime :):
Jonna och elliz e ni bästisar irl elr iaf känner varan irl?

Vilket photoshop använder ni?

//parisa

Svar:
Nejj:( Vi känner inte varandra irl !
Det kan ju Elliiz svara på :)) Men jag använder Pixlr.com :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0