Haha, nått .. ♥

Heeejj ((':

Joo .. Jag chattade med en vän på msp idag <3
Hon skrev såhär i sin pratbubbla..!


Då skrev jag såhär..!

 

Så ni bara vet försökte jag  bara hjälpa till! (:
Och ta INTE illa upp och säg någonting till henne nu, några av er har säkert skrivit nått sånt ?
Och man får skriva VAD som helst i sin egna pratbubbla, jag försökte inte rätta till det !  Jag ska låta folk skriva vad de vill i deras pratbubbla ?
Jag ville bara hjälpa till så hon kunde få en Bästavän? ((':

Och en sak till .. Ni får tycka vad ni vill, men ..
Tro inte att jag är en drottnig sådär .. Som bara vill visa upp vad hon kan !
Jag är inte en sån, jag vill bara hjälpa folk, okej?

Okej ...Och jag har sagt att jag inte är det, jag vill inte vara bäst !

& förresten är hon super gullig mot folk ! (:

Aja ..
Bloggar mera sen hoppas jag .. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0