Elliiz svarar på frågor :)♥

Fjörtizz: Favvolåtar?
Favvomat?
Idol?

De va nog allt! (:
Hejdå ^^

Mitt svar: Kanske, Wonderwall, eller kalles klätterträd xD Jag har ganska många!
Min favorit mat är nog Oxfilé med hasselbacks potatis :)
På msp är det nog Jonna ;D kanske kissy men hon bara ignorerar mig så det kanske inte är så mycket till förebild.. hon var det förr vill jag bara intyga xD
iverkligheten är det nog kanske martin från bigbrother, för han var så snygg så jag till och med drömde om honom ;o hehe.. xD
   
       
  Bella swan01 ;):Hur gamla är ni?
Vilken photoshop använder ni?
PÅ vilket sätt känner ni varandra?
Vad heter ni?

Vra allt för mig då// Bella

Mitt svar:
Jag är 13  :)
Jag använder photoshop cs5 ;D
Vi känner varandras genom moviestarplanet mihihi xD
Jag heter Elliiz, nä, men jag heter  Lovisa  i verkligheten :D(y)
   
       
  Emelie !: Hallojjsan, vad heter ni IRL? :D
kan man få se bild på er IRL? :O

// kramiis Emzan :D<3

Mitt svar: Hallojjsan på dig med xD Jag heter Lovisa..
Det kommer nog aldrig ske.. eller inte för min del, jag är så sjukt ful ;)
   
  Jennistar: Vad heter ni irl?
Hur gamla är ni irl?
Vad tycker ni om min blogg?
Vad tycker ni om mig? XD

Hejdå? Nä skämta, men hejdå! ;D <3

Mitt svar:
Jag heter Lovisa! ;)
Jag är 13 år..
Din blogg är jättefin, har dock inte sett den på länge
Du verkar super söt, hade gärna känt dig i verkligheten,
annars vet jag inte vad jag ska tycka eftersom vi inte är kompisar på msp xD
   
   


Parisa: Jonna och elliz e ni bästisar irl elr iaf känner varan irl?

Vilket photoshop använder ni?

//parisa

Mitt svar: Hej parisa,
nej vi känner inte varandras irl, och tyvärr är vi inte bästisar där heller, men jag hade gärna velat :)♥
Jag har Photoshop cs5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0