Nu nii ((':

Om man svarar rätt på dom här frågorna vinner man en autograf + en present !

Vilka av dessa känner jag irl?
A. ID4 ? 
B. Hlinka_99 ?
C. Mimmi74S ?

Hur många vänner har jag ?
A. 1.066 ?
B. 1.046 ?
C. 1.044 ?

Vem var min senaste pojkvän ?
A. Albin<3<3<3 ?
B. Aple00 ?
C. Du har aldrig haft någon ?

Gillar jag grönsaker irl ?
A. Neej. ?
B. Jaaa. ?
C. Några ?

Vilken tävling har jag vunnit i ?
A. Ingen ?
B. Kock tävlingen. ?
C. Punktävlingen. ?


Vad heter min egna msp blogg ?
A. LittleJonna.blogg.se ?
B. Du har ingen ?
C. Plonnie.blogspot.com ?


Vad var det näst senaste landet jag åkte till ?
A. London. ?
B. Usa. ?
C. Spanien. ?

Lycka till ! 8]
Skicka mail till mej ( Jonna ) på dina svar :))

Pusshej

Kommentarer
Postat av: ID4

Vilka av dessa känner jag irl?

B. Hlinka_99



Hur många vänner har jag ?

C. 1.044 ?



Vem var min senaste pojkvän ?

A. Albin<3<3<3 ?



Gillar jag grönsaker irl ?

A. Neej. ?



Vilken tävling har jag vunnit i ?

A. Ingen



Vad heter min egna msp blogg ?

C. Plonnie.blogspot.com



Vad var det näst senaste landet jag åkte till ?

A. London. ?



~ Chansade på nåra (a) <3<3

2011-08-07 @ 22:09:29
URL: http://entuffing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0