Id4 .. :*

Ville bara att ni skulle veta att ... Id4 är .. !
Omtänksam,snäll,söt,underbar & allt!
Våra minnen tillsammans här på det här spelet är helt otroligt !
Ville att du skulle veta att jag älskar dej !


Har massor mera bilder på min andra dator på oss (:
Haha, vi har alltid så kul !

En sak till alla mina andra bästavänner ...

Ni betyder allt för mej ! Ni stöttar mej för varje sekund ..
Förstår bara inte på nåra som blir bästavän för ingenting !
Jag blir bästavän med er för ni är helt underbara..
Och ni ska veta att jag ska vara er axel som ni kan hänga er mot !
Jag ska ge allt som ni har gett mej !

Älskar er !! <'33


Kommentarer
Postat av: ID4

åå älskliiiiing, du är bäst !

du + jag !

älskar dig nu och föralltid! ;; <3

2011-08-06 @ 13:09:30
URL: http://entuffing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0