Frågeskit;)

Vad gör du..
Om ett år?: Hehe?:O
Om tre mådnader?: Andas hoppas jag:'D
Just nu?: Svarar på dina frågor..
Imorgon?: Sånt som märks..!
Om en två timmar?: Kaaanske stan med min bästavän hlinka:*
Ikväll?: Varför bryr du det om det?:DD Haha, springa i spåret med älskling hlinka (;
Inatt?: Sover det mesta & film kanske? ;d

Vad skulle du ..
Göra om en bästavän dumpade dig helt av en falsk lögn?: Försöka förklara vad som är rätt och inte, om hon/han inte lyssnar äre väl inget och slösa energi på isåfall?
Göra om msp skulle läggas ner?: Skulle sakna mina underbara vänner, och vara besviken? ;o
Göra om fb la ner?: Ojojoj, ;d
Göra om någon gick och klippte av ditt hår på natten?: Ouuups..Skulle blivit j*vligt förbannad ?:d
Göra om du fick en dum och taskig kommentar på bloggen?: Haha, om det är sant kan jag ju ta åt mig lite och förbättra mig, men om det inte är sant äre väl bara och skriva att du inte vet ett skit om mig egentligen !?;d om det inte är nått annat ..

Vad gjorde du..
Igår?: Var på stan med en person:))
Imorse?: Blev väckt gick och åt frukost sen kom hlinka;d
Igårkväll?: Lite olika, va med en kompis;)
I julas?: Haha, firade jul & hade det mysigt med kompisar (y)
I sommras?: Åkte vattenskoter framförallt va med vänner ! :*
I förrgår?: Bio med en kompis(;



Ae..Pallar inte mera nu!;D



pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0